CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, August 12, 2011

Haihhhh gila Doodle pulak !

Tapi tak reti, haha. Yang sebenarnya aku nak buat blog ni blog yang jenis macam mana?

Entah.
Semua aku nak. Gila tamak aku weYy. Mungkin sebab aku ni cepat busan kot sebab tu aku suka tukar-tukar gaya blogging aku.

Kadang-kadang.


Aku tunggu cuti raya nanti balik Penang boleh lah Cik Lina GGL ajarkan aku nak buat doodle.

Doodle yang tengah bergayut tu memang dia entrikan khas buat aku 
Tank q Lina, haha.





Comei laaa doodle depaaa , rasa macam nak cubit je pipi doodle tu.

Sebelum aku akhiri entri aku pada kali ni , jom kita tengok blog doodle yang berjaya Ain Zulaikha.

Camna ? Terpikat?


13 Orang Terkentut:

Nadia Syakila said...

try la buat... mesti seronok... heheh..

Pesona Algebra said...

Mmg nak , tnggu kawan je, hihi..

Syahirah Suhaili said...

hehe..smakin bertambah rakan2 yang demam doodle..hekhek.. :D

Pesona Algebra said...

Betul2! Aimi pun pasan gk, ramai sgt yg minat doodle ni..

yaya | mohd said...

smue tgh gila doodle kn?? :)

Pesona Algebra said...

Kak Yaya pun gile doodle ke ? ;p

kakyongnida said...

cane ea nak buat doodle yang cute mcm tu.

Pesona Algebra said...

Dorg ckp guna Paint je, tapi Aimi pun xde effort nk try lagi, Assignment bersepah, tunggu free nak try..
;]

RojakPunya.blogspot.com said...

tibe2 terfikir lak mungkin rojak pun perlu didoodlekan

Pesona Algebra said...

Silaaa2, semua org ada hak, hihihi..

Syahirah Suhaili said...

aimi..nape tinggal komen nanges kat entry adiela? :)

dill said...

saye ni, langsung tak reti nak melukis.

dill.

Pesona Algebra said...

Aimi pun xpndai melukis, tp nak jugakkk HAHAHAAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...