CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 26, 2014

Tabita Skin Care

bismillah, 

maaf lama tak tak update. buzy kerja, buzy study. study sangat, haha! walaubagaimanapun, postage tetap berjalan seperti biasa, thanks kat Mak yang nak tolong buat postage, heeee. ni nak kasi testimoni skin care yang aku guna. Tabita Skin Care okayh. ngeee, yang bestnya kulit cantik, kulit sihat, urusan solat aku jadi mudah. eh. kenapa pulak?

gambar di atas menunjukkan keadaan kulit tanpa sebarang foundation atau baby cream. hihihi.


yelah, sebelum ni kulit aku sensitif / berminyak. sensitif sampai fobia skin care dan dulu aku takkan keluar rumah kalau tak pakai foundation, sampailah aku jumpa dengan Tabita, fall in love, hahah. okay berbalik cerita pasal kemudahan solat, dulu, aku kan takkan berhadapan dengan orang tanpa sebarang foundation so bila nak solat aku kena bersihkan muka dulu sebelum berwuduk, sebab kita kena bersihkan daripada bahan yang menghalang air sampai ke muka. habis solat pakai balik foundation, ya Allah lamanya aku take time nak solat tau, tu belum kira lagi lipat telekung. ehee tu dulu. sekarang lepas solat terus pakai tudung, tak pakai foundation apa dah. tu kalau kat tempat kerja la.


ni kulit muka zaman dulu dolu, foundation dah cair kantoi la kulit muka sebenar, wuuuu T.T

sekarang tak pakai foundation pun takper dah, barang yang aimi jual kat aimiwellness.com bukan sembarangan barang aimi nak jual, aimi pun cuba dulu sebelum jual,

'
'
'

mine! 
mula mula dulu dengar nama Tabita aku tak amik kesah sebab namanya yang pelik macam Nobita 
sekarang jatuh cinta.
-,-'


tabita ni buang sel kulit mati kat kulit, tahukah anda pentingnya pengelupasan kulit wajah
pengelupasan kulit wajah penting untuk membuang lapisan atas kulit mati epidermis yang sentiasa terhasil setiap minit. dianggarkan sel kulit dibina sebanyak 1 juta per minit atau 5 bilion sel setiap hari. Pengumpulan sel-sel mati ini akan menyebabkan lapisan kulit kelihatan kusam dan tidak bermaya, malah menyumbang kepada pembentukan masalah umum kulit seperti jerawat, jeragat, ‘open pores’ dan ‘blackheads’.

antara penyebab utama sel kulit ini mati adalah disebabkan oleh kecederaan kesan kuat sinar UV matahari selain daripada kecederaan fizikal mahupun bahan-bahan kimia yang menyentuh permukaan kulit. Dengan mengamalkan perawatan pengelupasan kulit yang betul mengikut kekerapan yang dicadangkan, kulit akan sentiasa kelihatan segar, bersih, anjal dan mulus serta menyeimbangkan ton warna kulit.

Ohhh, sebab tu lah kulit muka kusam err? 

But dun wory, pedih pakai Tabita ni minggu pertama, kedua aja, lepastu tak dah, pemulihan kulit dalam proses yang biasa... semakin menghaluih...:)

TABITA Skin Care adalah produk kecantikan dari Indonesia & sangat terkenal di kalangan artis - artis Indonesia & Malaysia. Tabita Skin Care dapat mengatasi pelbagai masalah kulit

* Menghilangkan jerawat & parut bekas jerawat
* Menyamarkan & menghilangkan bintik - bintik hitam & putih di wajah
* Mengecilkan pori - pori
* Pigmentasi atau warna kulit tidak sekata
* Memutihkan & mencerahkan warna kulit
* Meremajakan & membuatkan kulit nampak bercahaya
* Menegangkan kulit muka, sehingga anda kelihatan lebih muda
* Menghilangkan kedutan
* Mengatasi masalah jerawat
* Mengatasi masalah jeragat
* Meyerikan kulit yang kusam

Zaskia Adya Mecca.



Cantik betul kulit Asmirandah kan? Hehe
Rahsia kecantikan kulit wajah artis Indonesia terbongkar!
:)


TABITA Skin Care menggunakan kolagen, serbuk mutiara, japanese tea & japanese papaya. Tabita boleh digunakan bagi kaum wanita & lelaki.

Kesemua produk-produk keluaran Tabita Skin Care sangat selamat digunakan tanpa kesan sampingan & sesuai untuk semua jenis kulit. Wajah anda akan menjadi cerah, bercahaya, tidak berminyak & tegang seperti kulit bayi. Dengan harga yang kami tawarkan & pemakaian yang konsisten, 1 set Tabita SkinCare boleh digunakan untuk 2 - 3 bulan. Namun hasilnya mula dapat dilihat dalam masa 3 minggu.

TABITA Skin Care menggunakan ekstrak papaya sebagai bahan utamanya. Ekstrak papaya sangat dikenali dengan khasiatnya untuk mencerahkan kulit & mengatasi pigmentasi serta menstabilkan keadaan kulit ( jika kulit berminyak akan menjadi normal, begitu juga dengan kulit kering & sensitif ). Ini membuatkan Tabita amat sesuai digunakan untuk semua jenis & masalah kulit.

Selain ekstrak papaya, Skin Care Tabita juga mengandungi vitamin A, C & E. Vitamin A dapat membantu untuk mengeringkan jerawat. Vitamin C sangat berguna untuk mencerahkan warna kulit secara semulajadi, sehingga warna kulit tidak kelihatan putih pucat tetapi putih merona dengan sentuhan segar agar kecantikan anda nampak asli & semulajadi.



After 2 months:Review Tabita Skin Care




Pada bulan pertama, kita perlu berpantang daripada memakai sebarang bedak. Mana la biasa keluar rumah tanpa memakai sebarang bedak kan? Rasa nak sorok je muka, dah la kulit wajah memang teruk masa tu... Saya kuatkan juga hati, habiskan pantang selama sebulan. Hari demi hari, saya mula nampak perubahan yang positif. Saya hanya mengalami kesan2 sampingan yang sedikit. Tiada sebarang pengelupasan. Setelah sebulan menggunakannya, MasyaAllah! hebat sungguh perubahannya.
-my customer-




Antara pengguna-pengguna Tabita yang berpuas hati ! :)

Lelaki pun menitikberatkan kehenseman...
Pastikan yang ori hanya daripada Aimi ! :)


CARA PEMAKAIAN TABITA SKIN CARE

FACIAL SOAP
- basah kan muka & picit kan facial soap ke tangan & gosok2 di muka.. jangan lap muka , biar kan kering dengan sendiri..

FACIAL LOTION
- masa muka lembap , pakai macam toner , titik kan 2 3 titik ke kapas & tekap2 di muka.. kalau sakit , boleh apply kan depan kipas utk kurang kan rasa sakit..

DAILY CREAM & NIGHT CREAM
- rata kan daily / night cream ke muka , cream yg melekit tu tak perlu pakai banyak , cukup supaya rata di muka

FOOT NOTE: ELAKKAN KAWASAN MATA KETIKA PENGGUNAAN FACIAL LOTION & KRIM MALAM

Sesiapa yang amalkan Nobita memang cantik kulitnya! Ehh. Tabita. Glowyy gitu. Hehe.



Tahukah anda Fasha Sandha juga ada menjual Tabita 
di Salon Chinta kepunyaannya..?


Tabita terbukti menghaluskan kulit...


TABITA SKINCARE :
harga sempena promosi sahaja! :)

SET EXCLUSIVE : RM340!! 
Normal Price: RM380

SET TRIAL : RM150 
Normal Price : RM200
.
.

boleh wasep wasep aimi untuk buat pembelian.

012-4033922. (for business purpose onlyy)
.
.

#PASTIKAN ANDA BELI PRODUK YANG ASLI SAHAJA...




3 Orang Terkentut:

Tabita Skin Care said...

Salam,


Kami adalah distrbutor produk Tabita Skin care di Jakarta, kami melayani wholesale dan retail. Untuk harga borong kami memberikan harga yang terbaik.
Informasi dan pemesanan silahkan hubungi :
Christi
Pin BB 24C417D2
Phone +62819-0564-6816
www.tabitacreamtabita.com

Tabita Skincare said...

Memang Produk terbaik, mampu memutihkan kulit wajah secara maksimal. Wajah terlihat putih merona dan berseri.

Tabita Skin Care said...

Produk kecantikan yang semakin populer, semakin hari semakin banyak peminat produk ini. Top, mantap..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...