CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 22, 2009

form 5 kah aku?

ntah la.
tahun nie dah SPM.
baru kelmarin aku ukur ketinggian dengan sorg budak form 1.
Amat menyedihkan. Dia lebih tinggi dariku..;(
haha..mase tu dekat surau aspuri.
Seperti Syuhaidah, biarlah tahun ni, tahun last persekolahan.
if can, tanak amik stpm. cukup lah 14 tahun bersekolah.
penat yer?

setiap hari, kadang-kadang terbit persoalan.
-adakah aku salah seorang senior di sekolah ini? (sumpah macam tak pecaye jee)
apakah agaknya masa depanku?
sambil berjalan menuju makmal fizik.
aku seperti melayang mencari jawapan kepada persoalan itu.

KADANG-KADANG
dibuai perasaan sedih.
maybe, lepas ni dah takkan merasa alam persekolahan.
Mungkin nanti apabila aku melalui kawasan persekolahan,
akan terbit kenangan
suka duka bersama teman di sekolah.


eh esok?
merentas desa bagi tahun 2009.
ikutkan hati mmg tak nak take part coz masalah kesihatan.
tp last year kan? tak kira, nak lari jugak..
nak create sweet moment ahaha.

3 Orang Terkentut:

KOKURIKULUM SMK MENGKUANG said...

Tahniah sbb dah mula ikut jejak usth jd blogger..syok kan bla dah ada blog sndri..adat le..bla dah kluar skol nnti baru rasa kemanisn zmn skol..usth pun kdg2 terasa gak tul ke usth ni ckgu sbb ank2 mrid lbh besar dari usth..tpi kan klau smua org tinggi tak de plk org2 comel cam kita...he3

Pesona Algebra said...

ustzh dh bace?
segan la pulok.
=)

SLAS said...

kak aimi ...................
;DD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...